Zarządzenie nr 0050.1231.2016
Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz
z dnia 06.04.2016r.
w sprawie: określenia wzoru wniosku o udzielenie dotacji, umowy dotacji i wniosku o wypłatę dotacji ze środków budżetu miasta i gminy Olkusz na dofinansowanie kosztów budowy przydomowej przepompowni ścieków w ramach budowy przyłącza kanalizacyjnego.
Na podstawie art.30 ust.1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2015 r. poz.1515 ze zm.) Uchwały Nr XV/242/2016 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 09.03.2016 r. w sprawie zasad udzielania osobom fizycznym dotacji celowej na dofinansowanie kosztów zakupu i montażu przydomowej przepompowni ścieków w ramach budowy przyłącza kanalizacyjnego do nieruchomości (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego z 21 marca 2016 r. poz.1911)
Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz
zarządza:
- 1
Przyjąć wzór wniosku o udzielenie dotacji stanowiący załącznik nr 1, umowy dotacji stanowiący załącznik nr 2 i wniosku o wypłatę dotacji ze środków budżetu miasta i gminy Olkusz na dofinansowanie kosztów budowy przydomowej przepompowni ścieków w ramach budowy przyłącza kanalizacyjnego, stanowiący załącznik nr 3.
- 2
Wykonanie Zarządzenia powierzyć Naczelnikowi Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Komunalnymi.
- 3
Traci moc Zarządzenie nr 0050.583.2015 Burmistrza Miasta i Gminy w Olkuszu z dnia 13 sierpnia 2015 r. w sprawie: określenia wzoru wniosku o udzielenie dotacji, umowy dotacji i wniosku o wypłatę dotacji ze środków budżetu miasta i gminy Olkusz na dofinansowanie kosztów budowy przydomowej przepompowni ścieków w ramach budowy przyłącza kanalizacyjnego.
- 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz
Roman Piaśnik