BURMISTRZ MIASTA I GMINY OLKUSZ
ogłasza
konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu
Ogłoszenie o konkursie ukazało się w Gazecie Krakowskiej w dniu 15 lutego 2016r. oraz w Dzienniku Polskim w dniu 15 lutego 2016r.
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Zatrudnienie: umowa na czas określony na 4 lata
Nazwa i adres instytucji kultury:
Miejski Ośrodek Kultury w Olkuszu,
32-300 Olkusz
ul. Francesco Nullo 29
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- posiada co najmniej 5-letni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 5 lat działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia działalności kulturalnej lub wykonywała działalność kulturalną na podstawie umów cywilno-prawnych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu.
- Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest konkurs:
- znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury oraz organizowanie i prowadzenie działalności kulturalnej,
- predyspozycje i zdolności menadżerskie oraz organizatorskie,
- znajomość zagadnień związanych z projektami kulturalnymi finansowanymi ze środków zewnętrznych, w tym z UE oraz doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy pozabudżetowych,
- znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności Miejskiego Ośrodka Kultury oraz zjawisk w szeroko pojętej kulturze, sztuce i dziedzictwie narodowym,
- wiedza z zakresu finansów publicznych i administracji,
- znajomość olkuskiego środowiska twórczego oraz organizacji pozarządowych,
- znajomość języka obcego,
- znajomość pakietu Office, Internetu i poczty elektronicznej,
- umiejętność kierowania zespołem ludzkim,
- samodzielność i systematyczność,
- odporność na stres,
- komunikatywność.
- Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór, należy:
- zarządzanie Miejskim Ośrodkiem Kultury w Olkuszu,
- kształtowanie i koordynowanie działalności merytorycznej Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu,
- reprezentowanie Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu na zewnątrz,
- tworzenie warunków do właściwej realizacji zadań statutowych,
- dobór i właściwe wykorzystanie kadry oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
- zapewnienie pracownikom właściwych warunków pracy,
- właściwa gospodarka mieniem i środkami finansowymi,
- pozyskiwanie środków finansowych od podmiotów innych aniżeli Organizator.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- autorska koncepcja programowo-organizacyjna Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu, uwzględniająca możliwości budżetowe instytucji i pozyskiwanie środków zewnętrznych, w formie pisemnej, według schematu załączonego do niniejszego ogłoszenia,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu lub inne dokumenty wskazujące na charakter i czas prowadzonej działalności gospodarczej oraz rodzaj i czas wykonywanych obowiązków w ramach umów cywilnych),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane odręcznie oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- podpisane odręcznie oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu,
- oświadczenie o znajomości języka obcego,
- inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i kwalifikacje.
- Termin i miejsce składania ofert.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, nr telefonu i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu" na adres: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz lub składać osobiście w punkcie Informacyjno-Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu w terminie do 16 marca 2016r.
- Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (dla dokumentów nadanych pocztą decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu).
- Inne niezbędne informacje:
- Załącznikiem do niniejszego ogłoszenia jest komplet dokumentów źródłowych niezbędnych do opracowania przez Kandydatów „Koncepcji funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu:
- Statut Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu,
- Regulamin Organizacyjny Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu wraz z strukturą Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu,
- Sprawozdanie finansowe Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu za 2014 rok,
- Plan finansowy działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu na rok 2015,
- Plan finansowy działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu na rok 2016.
- Wzory formularzy dokumentów aplikacyjnych:
- Regulamin określający szczegółowy tryb pracy Komisji Konkursowej powołanej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- wzór oświadczenia osoby, że: posiada obywatelstwo polskie, nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- wzór oświadczenia o stanie zdrowia.
- Do przeprowadzenia postępowania konkursowego Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz powoła Komisję Konkursową i określi jej tryb pracy.
- Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzanie ofert pod względem formalnym oraz merytorycznym bez udziału kandydatów, II etap – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełnili wymogi formalne oraz niezbędne kryteria merytoryczne zweryfikowane w I etapie. O terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
- Rozpatrzenie wniosków przez komisję nastąpi w terminie do 30 dni po upływie terminu ich składania.
- Zakończenie konkursu przewiduje się do dnia 30 kwietnia 2016r.
- Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem konkursu lub rozstrzygnie o zakończeniu konkursu bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów.
- Dodatkowych informacji o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu można uzyskać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu, ul. Francesco Nullo 29 – sekretariat, od poniedziałku do piątku w godzinach: 730 – 1530 lub telefonicznie (32) 643-11-20.
Załączniki do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej.