OGŁOSZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Gorenice-Zawada wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 741 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1, art. 40 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 247 z późn. zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Olkuszu Uchwały Nr XXVII/337/2021 z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gorenice-Zawada obejmującej obszar, którego granice określone zostały na załączniku graficznym do ww. Uchwały.
Zakres zmian określony w ww. Uchwale dotyczy:
1) ustaleń Planu dla:
- maksymalnej wysokości dla wolnostojących obiektów usługowych w terenach oznaczonych symbolami 1MN.2 - 41MN2,
- maksymalnej wysokości dla obiektów gospodarczych w terenach oznaczonych symbolami 8U, 9U,
- maksymalnej wysokości dla wolnostojących budynków garażowych w terenach oznaczonych symbolami 1UP, 2UP,
- maksymalnej wysokości innych obiektów związanych z kultem religijnym w terenie oznaczonym symbolem 1ZC,
2) wyznaczenia terenów pod lokalizację ujęć wody.
Ww. uchwała wraz załącznikiem graficznym została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu w zakładce: Rada/uchwały/2021. Załącznik graficzny wraz z granicą obszaru objętego uchwałą dołączony jest również do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej www.umig.olkusz.pl oraz udostępniony jest do wglądu w Wydziale Urbanistyki i Ochrony Zabytków, pok. 102.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu zmiany planu miejscowego oraz uwagi i wnioski dotyczące prognozy oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 10 września 2021 r. włącznie.
Wnioski do zmiany miejscowego planu w ww. zakresie, należy składać w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej lub formularzy zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Urzędu, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy.
Uwagi i wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone:
w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz,
ustnie do protokołu - w Wydziale Urbanistyki i Ochrony Zabytków, pok. 102, Urząd Miasta i Gminy
w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz,
za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..
Dla ww. projektu zmiany planu miejscowego nie będzie prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania na środowisko.
Informuję, że:
- Złożenie wniosku stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Ogłoszenie.
- Administratorem podanych we wniosku danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz z siedzibą ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz i są one podawane w celu składania wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane zgodnie z polskim prawem archiwalnym, jako dokumenty kategorii „A” (oznaczającej rodzaj dokumentów przechowywany wieczyście) do siedziby archiwum zakładowego, nad którym nadzór sprawuje Archiwum Narodowe.
- Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
- Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
- Podstawę prawną przetwarzania podanych danych stanowi art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.) oraz § 9 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587), tzn. dane osobowe będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
- Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..
BURMISTRZ
Miasta i Gminy Olkusz
Roman Piaśnik