Urząd Miasta i Gminy Olkusz

Ułatwienia

Menu Główne

Ogłoszenie Burmistrza Miast i Gminy Olkusz

Informuję, że Gmina Olkusz przygotowuje się do wykonania analizy możliwości wykorzystania terenów, w tym rolnych, pod lokalizację farm fotowoltaicznych. Analiza będzie brała pod uwagę położenie gruntów w obszarach chronionych krajobrazowo i przyrodniczo, przydatność rolniczą terenów, dostępność komunikacyjną i inne uwarunkowania mające wpływ na ekonomiczno – społeczne możliwości lokalizacji inwestycji oraz złożone wnioski. Analiza powyższa służyć będzie w przyszłości podjęciu decyzji o ewentualnych zmianach w dokumentach planistycznych.

W związku z powyższym wszystkich zainteresowanych lokalizacją farm fotowoltaicznych proszę o złożenie wniosku do tut. Urzędu do dnia 31 sierpnia 2022 r.

Wniosek powinien zawierać oznaczenie nieruchomości (numery działek i nazwę obrębu – wskazane jest dołączenie mapy), określenie prawnego tytułu do nieruchomości, planowaną powierzchnię i moc inwestycji, w przypadku gruntów rolnych – jego klasę, określenie miejsca podłączenia do sieci energetycznej, jak również określenie prawnego dojazdu do inwestycji.

Wnioski należy składać do Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz w formie papierowej na adres: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz lub elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., jak również za pomocą platformy ePUAP na adres: /il751m3lrx/skrytka.

 Roman Piaśnik

 BURMISTRZ

Miasta i Gminy Olkusz

 

Informuję, że:

  • Złożenie wniosku stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Ogłoszenie.
  • Administratorem podanych we wniosku danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz z siedzibą: Rynek 1, 32-300 Olkusz i są one podawane w celu składania uwag do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
  • Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  • Podane dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane zgodnie z polskim prawem archiwalnym do siedziby archiwum zakładowego, nad którym nadzór sprawuje Archiwum Narodowe.
  • Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie danych osobowych jest wymogiem prawnym i ma charakter obowiązkowy.
  • Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
  • Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom i organom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  • Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego uwagę – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
  • Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..